Знайшли помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter!
(це не стосується конкурсних робіт, за їх грамотність відповідальність несуть виключно автори, адміністрація помилок в них не виправляє, якщо маєте до них зауваження - пишіть в коментарях до твору)
Згідно п. 21 Регламенту Ради на сайті мають розміщуватися протоколи засідань Ради. Донедавна ця робота більш - менш виконувалася. Однак, по перше, це є значний обсяг роботи (роботи, доцільність якої сумнівна), при цьому дублюються обов'язки секретаря Ради та особи, яка розміщує ці протоколи на сайті. По друге, нещодавно були висловлені зауваження, що розміщення на головній сторінці сайту повідомлень типу "Відбулося №-не засідання ради ... присутні..." не сприяє його популярності та привабливості. З цією тезою не можна не погодитися. Саме протоколювання засідань ради традиційним способом (при нині існуючих технічних можливостях) вже є пережитком минулого, а покладати відповідальність за таку роботу на будь-кого персонально (у т.ч. секретаря) є невиправданим перевантаженням громадськими обов'язками. Як правило, ці протоколи пізніше більше ніким і ніколи не переглядаються. Цікавить лише статистика - скільки було засідань, хто скільки пропустив, коли було прийнято те чи інше рішення і т.п. Тому пропонується новий порядок протоколювання засідань ради. Основні дані про засідання (дата, місце, присутні, зміст обговорюваних питань) фіксують для себе голова, заступник та секретар (вони це мали б робити і без спеціальної вказівки) та решта учасників, хто бажає. За принцип має бути взято, що ці дані фіксуються, як мінімум, 2-ма особами - головуючим та секретарюючим. Після засідання, головуючий та/або секретарюючий заповняє спеціальну форму в Інтернеті на "Документах Гугл" за цим посиланням, або прямо на цьому сайті на тільки-но створеній відповідній сторінці протоколів. Заповнення ціє форми навряд чи займе більше 15 хвилин. Навіть якщо головуючий чи секретарюючий проігнорують свої обов'язки, такий протокол може скласти будь-хто з присутніх на засіданні. А якщо і не проігнорують - будь хто може його переглянути, прокоментувати, доповнити чи навіть надати власний варіант протоколу. У випадку наявності принципових розбіжностей їх можна вирішувати голосуванням. Обов'язок підписувати такий протокол (без спеціальної потреби) втрачає всякий сенс, оскільки його публічність, відкритість та доступність (у т.ч. можливість завантаження та збереження кожним) вже надає йому необхідної достовірності. Така форма дає можливість автоматично рахувати статистику, швидко знаходити відповідний протокол і т.п. Наприклад, для перегляду статистики відвідувань засідань ради її членами досить перейти за цим посиланням (перейти до вигляду таблиці - Форма - Показати підсумок відповідей). Таким чином, обов'язок публікувати на сайті всі наші протоколи не порушується, хоч і виконується опосередковано. Перейти на сторінку протоколів можна через Головне меню - Документи - Протоколи засідань ради СГО НС.
Як для статистики, ще може бути. Хоча, хто буде займатись статистикою протоколів. На мою думку, доцільніше буде вести облік не присутніх членів ради, а відсутніх. Взагалі протоколи потрібні для обліку розгляду питань, заходів, контролю за їх виконанням. Дякую К.Назаренку за ініціативу.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]